Index 013 02 (13) 013 07 (3) 013 11 (6) 013 13 (4) othr 013 Henryk Sienkiewicz Rodzina Połanieckich Gordon R. Dickson Smok i Jerzy 7 Smok i sekaty krol Jordan Robert Kolo Czasu t 2 cz 2 Kamien lzy abc.com.pl 7 12 (377) |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] .Z mojegodoœwiadczenia wynika, ¿e najbli¿ej po³o¿one s¹ poziomy nazywane Fokusem22 i 23.W Fokusie 22, ludzie s¹ nadal fizycznie ¿ywi, ale nieprzytomni(w œpi¹czce, pod wp³ywem œrodków odurzaj¹cych, pijani lub wariaci), iz takimi ludŸmi komunikacja jest mo¿liwa.Nie spêdzi³em zbyt du¿o czasuw Fokusie 22.Fokus 23 to obszar, najbli¿szy ziemskiej rzeczywistoœci,gdzie przebywaj¹ umarli.Wielu z nich utkwi³o w Fokusie 23 poniewa¿ nadalzajmuj¹ ich ziemskie sprawy.To pozwala im na ³atw¹ komunikacjê z fizycznymœwiatem.Dla mnie to najbardziej prawdopodobni kandydaci do kontaktówza pomoc¹ plansz spirytystycznych.A zatem, przynajmniej dla nowicjuszy,jest spora szansa, ¿e plansze spirytystyczne pozwol¹ im nawi¹zaæ kontaktz mieszkañcami Fokusu 23.Mo¿e pomóc dodanie afirmacji, w której wyra¿amy intencjê kontaktu z “kimœkto jest m¹dry, inteligentny i rozumie wiêcej ode mnie”.Ale nie jestpewien czy to zadzia³a bior¹c pod uwagê podœwiadoma kontrolê tabliczek.Naj³atwiej bêdzie nawi¹zaæ kontakt z tymi co przebywaj¹ najbli¿ej ziemskiejrzeczywistoœci.Œwiadomoœæ vs Podœwiadomoœæ.Fokus 10 jest celowym, œwiadomym wejœciemdo sfery niefizycznej.Trochê bardziej œwiadomym dostêpem do podœwiadomoœci,je¿eli tak wolisz.Do doœwiadczeñ wywo³ywanych poprzez tabliczki ouija,mo¿na by by³o chyba porównaæ stan medytacji.Lecz zwykle osobom medytuj¹cymmówi siê aby pozwolili p³yn¹æ myœlom bez przypisywania im jakichkolwiekznaczeñ.Inaczej ni¿ przy u¿ywaniu plansz spirytystycznych.U¿ytkownicycelowo przypisuj¹ znaczenie wszystkiemu co przechodzi “przez plansze”bez wiedzy na temat sk¹d to przychodzi.Ktoœ ¿yj¹cy w Fokusie 23 mo¿ewejrzeæ w fizyczny œwiat.Mo¿liwe, ¿e widzi nawet takie rzeczy, którychmy nie jesteœmy w stanie zobaczyæ.Zatem jest mo¿liwe, ¿e taka osoba posiadawiedzê na temat rzeczy, o których myœlimy, ¿e s¹ tajne.Tak¹ informacjepochodz¹c¹ z kontaktu za pomoc¹ plansz spirytystycznych, nale¿y sprawdziæ.Mo¿e to wygl¹daæ na u¿yczanie wiarygodnoœci Ÿród³u, ale nawet psychopacimog¹ napisaæ ca³kiem wiarygodnie brzmi¹ce historyjki.Mówi¹c krótko –s¹dzê, ¿e plansze spirytystyczne mog¹ byæ u¿yte, dla nawi¹zywania cennychkontaktów, ale nale¿y siê liczyæ z ich niskim stopniem skutecznoœci, którawymaga bardzo doœwiadczonych u¿ytkowników.Z tego co zrozumia³em to Bruce dokonujeswoich eksploracji poprzez u¿ycie wyobraŸni? W czym jego metoda ró¿nisiê od tradycyjnego OBE [doœwiadczeñ poza cielesnych]? Kiedy u¿ywamy naszejwyobraŸni, to czy w rzeczywistoœci przechodzimy w inny wymiar œwiadomoœci?Tak, mo¿esz powiedzieæ, ¿e kiedy u¿ywamynaszej wyobraŸni to w rzeczywistoœci wchodzimy w inny wymiar rzeczywistoœci.Dla mnie wyobraŸnia jest takim samym zmys³em jak wzrok, s³uch, itd.Mo¿eje¿eli zapytasz kogoœ w jakiej czêœci œwiadomoœci ma miejsce OBE, to wtedymoje u¿ywanie “wyobraŸni” wyda ci siê bardziej zrozumia³e.Je¿eli zbiegi okolicznoœci s¹ wpewnej mierze wiadomoœciami z planu metafizycznego, to w jaki sposób donich dochodzi? Podczas badania miejsca zwanegoCentrum Planowania w Fokusie 27, przewodnik opowiada³ o zbiegach okolicznoœcijako narzêdziu zarz¹dzania lini¹ czasu/zdarzeñ.Dok³adna relacja jegowypowiedzi zajmuje po³owê rozdzia³u mojej nastêpnej ksi¹¿ki, ale mówi¹cw skrócie.Przypuœæmy, ¿e pracujesz jako projektant w fabryce zajmuj¹cej siê wytwarzaniemskalpeli chirurgicznych, i ¿e pracujesz nad ulepszeniem takiego skalpela.Ktoœ w Fokusie 27 mo¿e u¿yæ miejsca, zwanego Sal¹ Jasnych Idei w CentrumEdukacji aby wynaleŸæ idealny skalpel.Projektantowi skalpeli mo¿epotem przyœniæ siê sen, w którym bêdzie odtworzony proces wynajdywania.Ten cz³owiek mo¿e byæ obsadzony w roli wynalazcy w tym œnie, aby doœwiadczy³procesu tworzenia niejako z pierwszej rêki.Potem, niektóre aspekty zwi¹zane z tym projektem mog¹ byæ u¿yte jakoimpuls pobudzaj¹cy pamiêæ snu.Mo¿e w czasie udzia³u w konwencji sprzedawcówmaszyn, bêdzie poprowadzony do stoiska prezentuj¹cego maszynê,która jest w stanie szlifowaæ ostrze skalpela w dowolny sposób.Podczasogl¹dania maszyny, wspomnienie wynalazku ze snu zostanie odtworzone wjego pamiêci, poczynaj¹c od miejsca, w którym zosta³o wynalezione ostrze.Je¿eli ten cz³owiek zobaczy nagranie mo¿e przypomnieæ sobie ca³ysen i dokonaæ wynalazku w jednym z momentów nazywanych “przeb³yskami geniuszu”.Potem mo¿e on opisaæ zobaczenie szlifierki, która pozwala szlifowaæ ostrzeskalpela w dowolny sposób jako zbieg okolicznoœci, który wydarzy³ siêdok³adnie w momencie kiedy zastanawia³ siê nad pomys³em inaczej szlifowanegoostrza.Dla zwiêkszenia szans na pomyœlny transfer wzoru idealnego skalpela,ten cz³owiek mo¿e byæ nakierowany na kolejny zbieg okolicznoœci, którypobudzi jego pamiêæ.Byæ mo¿e, na d³ugo przed planowan¹ konwencj¹, przyjaciel,którego nie widzia³ od lat, planowa³ uczestnictwo w tym samym pokaziemaszyn.Mog¹ siê razem spotkaæ w œnie dotycz¹cym wynalazku.W tym œniemog¹ siê spotkaæ, gdy ten cz³owiek stoi przed szlifierk¹.Nastêpnie podczastrwania konwencji w fizycznym œwiecie, ten stary przyjaciel równie¿ mo¿ebyæ poprowadzony do wziêcia w niej udzia³u.Przypadkowe spotkanie z przyjacielem,i wspomnienie snu, mo¿e tak¿e popchn¹æ naszego projektanta do przypomnieniasobie wzoru skalpela.W tym przyk³adzie, zbieg okolicznoœci stanowi nastêpstwopoczynañ kogoœ z Fokusu 27, kto próbuje nakierowaæ czyj¹œ uwagê na coœco chce mu przekazaæ.W powy¿szym przypadku, projektant pragn¹³ wynaleŸælepszy skalpel chirurgiczny a Pomocnicy z Fokusu 27 u¿yli przypadku jakonarzêdzia, dziêki któremu otrzyma³ on odpowiedni¹ pomoc w realizacji swojegopragnienia.Jest to czêsty sposób wzajemnego oddzia³ywania pomiêdzy fizycznai niefizyczn¹ rzeczywistoœci¹.Jak w Zaœwiatach dzia³a czas, amo¿e Zaœwiaty s¹ ponadczasowe?Aspekt czasu jest czymœ co chcia³bymlepiej rozumieæ i móc lepiej wyt³umaczyæ.Moja kolejna ksi¹¿ka opowiadao pewnych szczegó³ach tego zagadnienia i udziela obszerniejszego wyjaœnienia,ni¿ to na które mogê sobie pozwoliæ tutaj.Aby zrozumieæ czas z niefizycznej lub zaœwiatowej perspektywy, mo¿e siêokazaæ przydatne oddzielenie od siebie czasu i wydarzeñ jako dwóch osobnychrzeczyPatrz¹c z punktu widzenia niefizycznej rzeczywistoœci, ci¹gi wydarzeñnadal mog¹ byæ obserwowane w kolejnoœci w jakiej mia³y miejsce w rzeczywistoœcifizycznej.Czas jest pasmem pomiêdzy ró¿nymi wydarzeniami, które maj¹miejsce w fizycznym œwiecie.Niektóre z tych innych wydarzeñ to np.ruchyplanet.Ka¿dy kolejny krok w obrotach ziemi dooko³a s³oñca, lub ksiê¿ycadooko³a ziemi, mo¿e zostaæ opisany jako wydarzenie w ci¹gu wydarzeñ, któresk³adaj¹ siê na ten obrót.Wydarzenia z naszego ¿ycia, lub ¿ycia innych,mog¹ byæ powi¹zane z innymi wydarzeniami z fizycznego œwiata, takimi np.jak po³o¿enie ziemi wzglêdem s³oñca [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||