Index Pedagogika Pilch Tadeusz Zasady Badań Pedagogicznych(txt) Asimov Isaac Science Fiction (Opowiadania).Txt MODELNR2.TXT DROGA (2).TXT WIEZAJ~1.TXT MOCPODSW.TXT ANDRZE~1 (2).TXT MALYBCHL.TXT DZIKUS.TXT PRINCE80.TXT |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] .Po pojawieniu siê okna rozpoczynadzia³anie pêtla pobierania komunikatów (message loop).Pêtlakomunikatów dzia³a a¿ do otrzymania komunikatu WM_QUIT.Rozbudujmy aplikacjê o okienko komunikatów.Zastosujemy do tegofunkcjê MessageBox().Funkcja zostanie u¿yta nie jako metoda(sk³adnik obiektu), lecz jako "wolny strzelec" (stand alonefunction).Listing B.Maszyna rozszerzona o okienka komunikatów.________________________________________________________________#define WIN31#define STRICT#includeclass TOkno : public TApplication{public:TOkno(LPSTR Nazwa, HANDLE hInstance, HANDLE hPrevInstance,LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow): TApplication(Nazwa, hInstance, hPrevInstance, lpCmdLine,nCmdShow) {};void InitMainWindow(){MainWindow = new TWindow(NULL, "OknoPW2" );};};int PASCAL WinMain(HANDLE hInstance, HANDLE hPrevInstance,LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow){TOkno OBIEKT("Okno PW2", hInstance, hPrevInstance,lpCmdLine, nCmdShow);LPSTR p1 = "Jesli wybierzesz [Anuluj]\n- aplikacja nieruszy!";LPSTR p2 = "START";if (MessageBox(NULL, p1, p2, MB_OKCANCEL) == IDCANCEL)MessageBox(NULL, "I juz." , "KONIEC" , MB_OK);elseOBIEKT.Run();return 0;}________________________________________________________________Uwagi techniczne.Œcie¿ki do katalogów:.\INCLUDE;.\CLASSLIB\INCLUDE;.\OWL\INCLUDE;.\LIB;.\CLASSLIB\LIB;.\OWL\LIB;Konsolidacja:Options | Linker | Settings: Windows EXE (typ aplikacji)Options | Linker | Libraries:- Container class Libraries: Static (bibl.klas CLASSLIB)- OWL: Static (bibl.OWL statycze.LIB)- Standard Run-time Lib: Static (bibl.uruchomieniowe.LIB)(.) None - oznacza ¿adne (nie zostan¹ do³¹czone);(.) Static - oznacza statyczne.LIB(.) Dinamic - oznacza dynamiczne.DLL________________________________________________________________JAK ROZBUDOWYWAÆ OBIEKTOWE APLIKACJE?Mimo ca³ego uroku obiektowych aplikacji pojawia siê tu wszak¿edrobny problem.Skoro komunikacja klawiatura/myszka -> program-> ekran nie odbywa siê wprost, lecz przy pomocy wymiany danychpomiêdzy obiektami ró¿nych warstw - w jaki sposób (w którymmiejscu programu) umieœciæ "zwyczajne" funkcje i procedury i jakzorganizowaæ wymianê informacji."Zwyczajne" funkcje bêd¹przecie¿ wchodziæ w sk³ad roboczych czêœci naszych programów(Engine).Rozwa¿my to na przyk³adzie aplikacji reaguj¹cej nanaciœniêcie klawisza myszki.Najbardziej istotny -"newralgiczny" punkt programu zosta³ zaznaczony w tekœcie " [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||