Index
Adam Mickiewicz Historia szlachecka z 1811 we dwunastu księgach wierszem
Piers Anthony Zrodla Magii
Lackey Mercedes Sluga magii
Lackey Mercedes Cena magii
Lackey Mercedes Obietnica magii
color temperature
TCP (6)
194 05
Unfinished Tales
01 (561)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
    .Czêœciowo jest to wynik dok³adnoœci obserwacji.Dok³adnie w tensposób wprowadzenie szczepionki prowadzi³o do nag³ego wzrostu iloœci przypadkówospy, czego powodem by³o to, ¿e ludzie zaczêli mówiæ prawdê o zarazie miastudawaæ.Wkrótce jednak kontrola wzroœnie szybciej od obserwacji.Kiedy tak siê stanie,postêp uwidoczni siê w zapiskach.Ka¿da zmiana spowodowana bêdzie pewnieprzypadkowymi okolicznoœciami.Na przyk³ad, jednej nocy bêdziesz siê czu³ bardzozmêczony, kiedy zaczniesz; innej nocy mo¿esz mieæ ból g³owy albo niestrawnoœæ.Dobrze zrobisz, kiedy nie bêdziesz praktykowa³ w takich chwilach.Przypuszczamy zatem, ¿e osi¹gn¹³eœ ju¿ poziom, gdy twoja przeciêtna praktyka zjednym przedmiotem trwa pó³ godziny, a przeciêtna liczba przerw waha siê miêdzydziesiêcioma a dwudziestoma.Wydawa³o by siê, ¿e oznacza to, i¿ w okresachmiêdzy przerwami jest siê skupionym, ale nie w tym rzecz.Umys³ jest migotliwy,choæ niedostrzegalny.A jednak na tym wczesnym etapie praktyki mo¿e zostaæwypracowana odpowiednia sta³oœæ, która owocuje bardzo charakterystycznymizjawiskami, spoœród których najbardziej znacz¹ce jest to, które wprowadza ciê wstan, w którym wydaje ci siê, ¿e œpisz.Mo¿e te¿ wyst¹piæ coœ ca³kiemniejasnego, co sprawia, ¿e czujesz do siebie niesmak.Mo¿esz ca³kiem zapomnieæ,kim jesteœ, czym jesteœ i co robisz.Podobne zjawisko wystêpuje czasami, kiedyjest siê wpó³ przebudzonym nad ranem i nie mo¿na dojœæ do tego, w jakim mieœciesiê mieszka.Podobieñstwo tych dwóch spraw jest doœæ znacz¹ce.Sugeruje, ¿e toco naprawdê ci siê przytrafia, to budzenie siê ze snu, którego treœci¹ jest¿ycie.Istnieje inny sposób sprawdzania czyjegoœ postêpu w tej praktyce ze wzglêdu nacharakter przerw.Przerwy dzieli siê na nastêpuj¹ce :Najpierw, fizyczne sensacje.Powinno siê je przekroczyæ dziêki asanie.Po drugie, przerwy, które wydaj¹ siê spowodowane przez wydarzenia bezpoœredniopoprzedzaj¹ce medytacjê.Ich aktywnoœæ staje siê ogromna.Jedynie dziêki tejpraktyce mo¿na zrozumieæ, jak wiele zmys³y spostrzegaj¹ bez œwiadomoœci umys³u.Po trzecie, istnieje rodzaj snów zwi¹zanych z natur¹ urojeñ b¹d¿ "snów najawie".S¹ one bardzo podstêpne - mo¿na d³ugo przez nie brn¹æ, nie wiedz¹c nawet, ¿e siê b³¹dzi.Po czwarte, docieramy do wysokiej klasy przerw, które stanowi¹ rodzaj b³¹dzeniaw kontrolowaniu siebie.Myœlisz "Jak dobrze mi to idzie !"lub ¿e dobrze by by³o, gdybyœ siê znalaz³ na pustynnej wyspie albo wdŸwiêkoszczelnym domu albo nad wodospadem, lecz s¹ to tylko dziecinne odstêpstwaod samej uwagi.Pi¹ta klasa przerw wydaje siê nie mieæ Ÿród³a w umyœle.Mo¿e siê przejawiaæ wformie w³aœciwej halucynacjom, zazwyczaj dŸwiêkowym.Oczywiœcie, takiehalucynacje nie s¹ czêste i stwierdza siê ich naturê.W innym bowiem razielepiej niechaj uczeñ uda siê do lekarza.Zazwyczaj sk³adaj¹ siê z dziwnych zdañlub fragmentów zdañ, których g³os dochodzi z daleka0 i nic nam nie przypomina.Podobne zjawiska obserwuj¹ operatorzy radiowi, nazywaj¹c takie przekazy"zaburzeniami atmosferycznymi".Istnieje te¿ dalszy rodzaj przerw, którym jest sam upragniony rezultat.Omówimygo póŸniej szczegó³owo.Teraz pojawia siê prawdziwy porz¹dek w tych klasach przerw.Kiedy wzmacnia siêkontrola, gdy bêdziesz medytowa³ dwie lub trzy godziny dziennie, a wiêkszoœæpozosta³ego czasu wype³nisz dodatkowymi pomocnymi praktykami, tak ¿e bezustanniebêdzie coœ siê wydarza³o, a ty bêdziesz mia³ wra¿enie, ¿e jesteœ "na proguczegoœ ca³kiem wielkiego", mo¿na oczekiwaæ przejœcia do nastêpnego stanu -dhjany.ROZDZIA£ VIDhjanaS³owo to ma dwa ca³kiem odleg³e i wzajemnie siê wykluczaj¹ce znaczenia.Pierwszeodnosi siê do samego rezultatu.Dhjana w jêzyku palijskim zwana jest "d¿nian¹".Budda wyliczy³ osiem d¿nian, którê jawnie maj¹ ró¿ne stopnie i stanowi¹ ró¿negorodzaju trans.Hindusi równie¿ mówi¹ o dhjanie jako o mniejszej formie samadhi.Inni jednak¿e traktuj¹ j¹ jako zwyk³¹ intensyfikacjê dharany.Patañd¿ali powiada: "Dharana jest utrzymywaniem umys³u na pojedynczym przedmiocie.Nieprzerwanyprzep³yw wiedzy w takim podmiocie zwany jest dhjan¹ [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.