Index
Bettelheim Bruno Cudowne i pożyteczne O znaczeniach i wartoœciach baœni (10)
Bogdanowicz Marta Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym (10)
Dodziuk Anna Psychologia podręczna Częœć III Pokochać (10)
Kratochvil Stanisław Psychoterapia Kierunki metody badania (10)
abc.com.pl 6
02 (380)
Bertin Joanne Ostatni Lord Smok
Andre Norton Planeta Voodoo
Nastanie nocy (5)
Pod redakcjÄ… Charlesa E. Skinnera Psychologia wychowawcza (13)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szarlotka.pev.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
    .Prostsza wersja przedstawia³aby siê tak: w jakiœ sposób konkretny cel – wydarzenie, miejsce, osoba, przedmiot – przekazane s¹ postrzegaj¹cemu.Czyni siê to poprzez standardowe namierzanie (zespó³ zewnêtrzny, zapieczêtowane koperty, nazwy, itd.).Œwiadomy umys³ rozumie, ¿e musi wyczekiwaæ nadchodz¹cego materia³u.Œwiadomoœæ spodziewa siê, ¿e ten materia³ przyjdzie z podœwiadomoœci.Podœwiadomoœæ, z drugiej strony, zna ju¿ cel i rozpoczyna szczegó³owe poszukiwania najbardziej efektywnych œrodków przekazu.Jako ¿e podœwiadomoœæ nie mo¿e siê porozumieæ przy u¿yciu logiki œwiadomoœci, opracowuje symbole, odczucia i obrazy okreœlaj¹ce informacjê.Jej pozostaje wybór sposobu przekazu.Po pierwsze, mo¿e przes³aæ obraz ogólny, to znaczy – ca³¹ mo¿liw¹ informacjê w jednym wielkim pakiecie albo przesy³aæ informacje we fragmentach.Tymczasem, œwiadomy umys³ (a konkretnie ego) postanawia, ¿e skoro “zawsze jest odpowiedzialny", to teraz tak¿e powinien dostarczaæ informacje.Dlatego te¿ obszary œwiadomoœci generuj¹ce twórczoœæ, wyobraŸniê, przypuszczenia itp., zostaj¹ uruchomione.Wówczas bezu¿yteczne informacje pompowane s¹ do wierzchnich partii umys³u, produkuj¹c to, co w zdalnym postrzeganiu nazywa siê t³em myœlowym.W t³o myœlowe wciœniête s¹ w³aœciwe informacje przekazywane z podœwiadomoœci.Jako ¿e nasz œwiadomy umys³ nie potrafi odró¿niæ tych dwóch rodzajów przekazów, zaczyna w szybkim tempie przetwarzaæ wszystkie informacje, aby wyci¹gn¹æ wnioski.Owe wnioski podlegaj¹ dalszej obróbce przez porównywanie ich z utrwalon¹ (historyczn¹) wiedz¹ i wszystko, co wydaje siê nie pasowaæ, zostaje wyrzucone.Je¿eli mamy prawdziwe szczêœcie, trafia do nas oko³o piêciu procent u¿ytecznych danych.Jest kilka powodów, dla których wszystko funkcjonuje w taki w³aœnie sposób.Oto kilka z nich:1.Ego “nie lubi" siê myliæ.2.W ludzkiej naturze le¿y wyci¹ganie wniosków.3.Wszystko, co nielogiczne zostanie wyrzucone.4.Wszystko, czego nie rozumiemy jest niekompletne, niedok³adne lub nieu¿yteczne.5.Wszystko musi mieæ podstawê w fizycznej rzeczywistoœci.6.Musimy panowaæ nad wszystkim, na czym siê skupiamy.7.Jesteœmy podmiotem rzeczywistoœci.Faktycznie, nasze ego rzadko kiedy ma racje, nie istnieje przymus wyci¹gania wniosków, logika nie jest warunkiem dojœcia do prawdy, prawdopodobnie nigdy ca³kowicie nie zrozumiemy czegoœ, co nie jest podmiotem natychmiastowej zmiany lub modyfikacji, my decydujemy o tym, co tworzy rzeczywistoœæ, obserwacja nie jest kontrolowaniem.Dlatego zdalnie postrzegaj¹cy, czy osoba z talentem parapsychicznym, potrafi uciszyæ œwiadomy umys³ (ego), nauczyæ siê nie wyci¹gaæ wniosków, intensywnie skupiaæ siê na dowolnym szczególe, wypracowaæ ca³kowit¹ obojêtnoœæ wobec celu, stworzyæ mo¿liwoœæ wymiany miêdzy œwiadomoœci¹ a podœwiadomoœci¹ oraz rozwiniêcia wspólnego jêzyka miêdzy rzeczywistoœci¹ fizyczn¹ a niefizyczn¹ [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.