Index
Dodziuk Anna Psychologia podręczna Częœć III Pokochać (12)
Szmidt Krzysztof J. Psychologia podręczna Częœć V Elementarz twórczego myslenia
Strelau Jan, redaktor naukowy Podręcznik akademicki Podstawy psychologii
odgłos gromu
Sienkiewicz Henryk Listy z podróży do Ameryki
KÅ‚y i Pazury
www nie com pl 3
drzwi.win
WIEZAJ~1.TXT
13 (456)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • edytagallery.xlx.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
    .Tu na stole tak jak mówi³a przepowiednia sta³ dzban wody, która zostanie zaniesiona do m³odego nastêpcy rankiem!Thraskabak zbli¿y³ siê do sto³u i z³otego dzbana, zdj¹³ zawieszon¹ na szyi sakiewkê i delikatnie j¹ otworzy³, w œrodku by³a ma³a butelka, pokryta runami i zapieczêtowana przez samego Widz¹cego Lorda.W œrodku by³ mikstura która zosta³a stworzona z woli Rogatego Szczura.Nikt nie wiedzia³ jaki mia³ byæ jej efekt, mo¿e nawet sam Rogaty Szczur nie by³ pewien efektu.Efekt przerodzi siê jak mówi³a przepowiednia w Imperium w p³omieniach! Thraskabak wypowiada³ modlitwê do Rogatego Szczura w trakcie wsypywania zawartoœci buteleczki do dzbana.Szczêœliwy, ¿e wykona³ swoje zadanie Thraskabak wycofa³ siê z kwater Ksi¹¿êcych i rozp³yn¹³ siê w cieniu, powróci³ do grupy Szarych Proroków oczekuj¹cych na zewn¹trz.Tej nocy mia³ miejsce kolejny sukces Rady Trzynastu i przeklêtego pana.Opis Rady TrzynastuRada posiada niew¹tpliwie najwiêkszy autorytet w ca³ym Skavendomie, z tak potê¿nym cz³onkiem jak Rogaty Szczur jako przywódca, szeroki zasiêg mo¿liwoœci jest wiêc zrozumia³y.Najwiêkszym problemem Rady jest sama Rada.Rada posiada dwunastu cz³onków, z trzynastym miejscem symbolicznie zajmowanym przez Rogatego Szczura.Rada zosta³a stworzona przez Rogatego Szczura dwa wieki temu, wraz z pojawieniem siê Filara Przykazañ.Cz³onkowie Rady znani s¹ jako Panowie Rozk³adu.Rad jest zorganizowana jako ko³o mocy, z Rogatym Szczurem jako trzynastym z najwy¿sz¹ pozycj¹.Miejsca s¹ numerowane po okrêgu zaczynaj¹c od lewej strony miejsca Rogatego Szczura, zwane jako pierwsze, numeracja koñczy siê po prawej stronie Rogatego Szczura.Ci którzy zajmuj¹ najbli¿sze miejsca wzglêdem Rogatego Szczura, s¹ najpotê¿niejszymi w Radzie Trzynastu.Najbardziej cenione s¹ miejsca s¹siaduj¹ce z miejscem Rogatego Szczura, te miejsca to pierwsze i dwunaste, zajmowane odpowiednio przez Widz¹cego Pana (Lord) i Pana Spaczenia Klanu Skryre.Kiedy Rada musi podj¹æ decyzjê, jak¹œ akcje dochodzi wtedy do g³osowania.Ka¿dy z Panów Rozk³adu mo¿e g³osowaæ za, przeciw lub wstrzymaæ siê.Kiedy Pan Rozk³adu wstrzymuje siê od g³osu, wetuje tym samym g³os swego „przeciwleg³ego cz³onka” Rady.Numerami przeciwleg³ymi s¹ odpowiednio 1 i 12, 2 i 11, 3 i 10, 4 i 9, 5 i 8, 6 i 7.Ten system daje równ¹ w³adzê ka¿demu cz³onkowi Rady.D³ugi zanim dojdzie do g³osowania, dochodzi do politycznych bitw.Negocjacji ró¿nego rodzaju, zdrad, szanta¿om, politycznym i militarnym naciskom, przekupstwom, pomówieniom, spiskom, konspiracji i innym metodom pozyskania g³osu, lub jego powstrzymania.Zazwyczaj te polityczne rozgrywki swoje Ÿród³a maja w dzia³aniach ró¿nych Klanów którymi wys³uguj¹ siê Panowie Rozk³adu.Zadania i Moce Rady TrzynastuRada s³u¿y ró¿nym funkcjom.Wszyscy ( lub prawie wszyscy ) Szarzy Prorocy s³uchaj¹ i s³u¿¹ Radzie.Rada polega na Kulcie jako Ÿródle najlepszych poddanych.Rada posiada du¿¹ iloœæ swoich agentów.Wszystkie decyzje Rady s¹ ostateczne, gdy¿ nie mo¿na odwo³aæ siê ponad Rogatego Szczura!Aktualni Cz³onkowie Rady TrzynastuAktualni Panowie Rozk³adu dzier¿¹ swoje miejsca od ponad dwustu lat.Wymienieni s¹ nie wzglêdem mocy, lecz numerycznej pozycji.Miejsce Pierwsze – Lord Kritslik Widz¹cy PanMiejsce Drugie - Szary Lord Skrisnik – Warlord i Prorok Klanu SkrisnikMiejsce Trzecie – Lord Sneek, Pan Rozk³adu, Pan Nocy Klanu EshinMiejsce Czwarte – Lord Paskrit, Warlord – Genera³ ca³ego SkavendomuMiejsce Pi¹te – Lord Kratch Szpon Zag³ady – Warlord Klanu RictusMiejsce Szóste – Lord Gnawdwell – Warlord Klanu MorsMiejsce Siódme – Lord VittrikMiejsce Ósme – Arcy Lord Zarazy Nurglitch Klanu PestilensMiejsce Dziewi¹te – Lord Verminkin, Pan Stada Klanu MoulderMiejsce Dziesi¹te – Lord Azarskittar – Szary Lord Terenów Po³udniaMiejsce Jedenaste – Lord Burr – Stra¿nik Œwi¹tyniMiejsce Dwunaste – Lord Morskittar – Spaczeniowy Lord Klanu SkryreSkavenskie i Rady Interesy z Ludzkoœci¹Skaveny postrzegaj¹ ludzkoœæ jako inteligentny, jednak chêtny wrêcz ¿¹dny ich spisków teren.Rada Trzynastu poprzez swoich agentów, oddzia³owuje i manipuluje ludzkimi sprawami wed³ug w³asnych potrzeb.Ludzie którzy s¹ postrzegani jako potencjalne pionki mog¹ staæ siê zaufanymi Skavenskimi agentami dostaj¹ proste zadania by wybadaæ ich stosunek [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.