Index
listscript.cgi id=20
rok 2027 20 23 (2)
rozdzial 02 (20)
rozdzial 06 (20)
rozdzial 20 (51)
20 (315)
20 (414)
PLIKI (20)
CH13 (20)
Jonathan Carroll Czarny koktail i inne opowiadania
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • onisia85.xlx.pl

  • [ Pobierz całość w formacie PDF ]
    .Długie naświetlanie - Fotografowanie sztucznych ogni  |   Fotografowanie sztucznych ogni Gra ognia i światła może być uchwycona całkiem prosto.Prawie każdy aparat jest do tego zdolny.Ustawienie "B" (bulb) lub "T" do długiego naświetlania jest warunkiem wstępnym.Ustawienie to umożliwia dowolnie długie utrzymywanie otwartej migawki.Ważne jest także posiadanie statywu i kablowego wyzwalacza migawki.Wskazówka:Doświadczeni fotografowie zabierają ze sobą małą latarkę, żeby mogli z zewnątrz sprawdzać ustawienia aparatu.Filmy o średniej i wysokiej czułości (ASA 100 - 400) są najlepsze do tego celu.Jeśli jest to możliwe, przy wyborze obiektywów, powinniście preferować standardowe lub szerokokątne długości ogniskowej.Obiektywy nie mogą być zbyt niskoczułe (najlepiej f = 2.8).W związku z tym, że pokazy sztucznych ogni przyciągają wielu widzów, powinniście przyjść wcześniej i znaleźć odpowiednie miejsce dla aparatu.Istotne jest, ażeby w polu widzenia aparatu nie było oświetlonych budynków, ponieważ mogą one spowodować niechcianą poświatę.Przygotowania są ważneOczywiście powinniście wcześniej dokonać wszystkich koniecznych ustawień i załadować film.Czarny kawałek papieru może być użyty do przykrycia obiektywu pomiędzy krótkimi przerwami między kolejnymi eksplozjami.Umożliwi to zapisanie kilku z nich na jednej klatce.Zwiększy to ogólny efekt zdjęcia.Jak przygotować ustawienia?Przy tym rodzaju fotografii nawet wyszukane systemy naświetlania nie poradzą sobie.Kontrast pomiędzy jasnościami i miejscami ciemnymi jest po prostu za duży.Warunki oświetleniowe zmieniają się zbyt szybko.Migawka musi być otwarta przynajmniej przez kilka sekund, żeby ślady światła były zapisane na filmie.Generalnie:lUstawienie przesłony ma duży wpływ na smugi światła llCzas naświetlania określa długość rozmazań i ich obfitość.lWskazówka:Używaj filmów o średniej czułości (ASA 100-200) nie schodź zbyt z przesłoną, najlepiej 4.0 lub 5.6.Migawka powinna być otwarta przez 10 do 30 sekund.Zdecydowanie powinieneś robić kilka różnych ujęć jedno po drugim.Osoby, które wcześniej pracowały nad tym tematem wiedzą, że najbardziej efektowne wystrzały zdarzają się pod koniec pokazów, a tzw.Wielki Finał gwarantuje najlepszy rezultat!  poprzednia  główna  Fotografia-Kurs Fotograficzny -Długie Naświetlanie - Fotografowanie sztucznych ogni <-- tu jesteśOAgfa |Strona główna Agfa | FotografiaGaleria Fotograficzna Agfa | Produkty | Advanced Photo System | Tendencje & Doświadczenia |©1998 Agfa-Gevaert AG, Informacje o Prawach Autorskich i Znakach Handlowych [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.