Index
01 (522)
bunt (18)
chip 2
150 19 (8)
www nie com pl 2
12 (44)
Sienkiewicz Henryk Krzyżacy
Przetacznik Gierowska Maria, WÅ‚odarski Ziemowit Psychologia wychowania
Kratochvil Stanisław Psychoterapia Kierunki metody b (2)
wszys (2)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • alter.htw.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
    .Nie mówiê o tych cia³ach teoretycznie.W czasie mojej w³asnejpodró¿y medytacyjnej widzia³em je bezpoœrednio, dok³adnie tak, jakje opisujê.Je¿eli twoja Siakti wewnêtrzna jest obudzona i medytujeszsystematycznie i regularnie, ty tak¿e ich doœwiadczysz.Z czasemprzejdziesz do trzeciego cia³a, cia³a przyczynowego, które zobaczyszjako czarne œwiat³o wielkoœci koniuszka palca.Cia³o przyczynowejest cia³em g³êbokiego snu bez marzeñ sennych, a kiedy doœwiadczyszgo w medytacji, znajdziesz siê w stanie ca³kowitej ciemnoœci iniepamiêci.W tym stanie ma³e ja znajduje schronienie w JaŸniuniwersalnej i nie bêdziesz ju¿ œwiadomy kim i czym jesteœ.Doœwiadczysz wielkiego spokoju, a twój intelekt zeœrodkuje siê samw sobie.Ten stan nazywany jest stanem pustki.Ostateczne osi¹gniêcieKa¿dy kto wierzy, ¿e stan pustki jest kulminacj¹ medytacji, tuzakoñczy swoj¹ podró¿.Ale je¿eli medytujesz dalej z wielk¹ mi³oœci¹i z g³êbok¹ wiar¹ w Guru i w Kundalini, przekroczysz pustkê.Przejdziesz z p³aszczyzny przyczynowej na p³aszczyznêponadprzyczynow¹, z cia³a stanu pustki do cia³a stanutranscedentalnego, które jest iskrz¹cym siê punkcikiem b³êkitnegoœwiat³a, znanym jako B³êkitna Per³a.Pocz¹tkowo bêdziesz widzia³ B³êkitn¹ Per³ê tylko chwilami.Bêdziesiê stale poruszaæ, pojawiaj¹c siê i znikaj¹c przed oczami.Je¿elijednak jesteœ odwa¿nym uczniem, je¿eli praktykujesz bardzointensywnie i jesteœ bardzo oddany Bogu i swojemu Guru, z czasempotrafisz sprawiæ, aby B³êkitna Per³a by³a nieruchoma.Wtedy, je¿eliotaczasz czci¹ jak¹œ okreœlon¹ formê Boga, mo¿esz pewnego dniaujrzeæ w b³êkitnym œwietle ukochan¹ przez siebie postaæ.Pod koniecmojej sadhany mia³em takie doœwiadczenie w czasie medytacji.Zobaczy³em jak B³êkitna Per³a powiêksza siê, a¿ przybra³a rozmiar ipostaæ cz³owieka.Cia³o tej Istoty sk³ada³o siê wy³¹cznie z iskrz¹cychsiê promieni Œwiadomoœci i z ogromnym zdumieniem zda³em sobiesprawê, ¿e widzê oto najwy¿sz¹ nieprzejawion¹ Istotê, o którejczyta³em w pismach œwiêtych.Istota przemówi³a do mnie,pob³ogos³awi³a mnie, a nastêpnie zmniejszy³a swoje rozmiary iponownie przybra³a postaæ B³êkitnej Per³y.To w³aœnie doœwiadczenieda³o mi wiarê w personaln¹ postaæ Boga.Przedtem wierzy³em jedyniew aspekt Boga ca³kowicie pozbawiony postaci i w³aœciwoœci, ale potej wizji zda³em sobie sprawê, ¿e Bóg posiada moc przybraniaka¿dego kszta³tu.Skoro Bóg, który jest czyst¹ Œwiadomoœci¹, mo¿eprzybraæ postaæ wszechœwiata, dlaczegó¿ nie móg³by On przybraæpostaci ludzkiej i ukazaæ siê swemu wyznawcy?Je¿eli jednak prze¿yjesz takie doœwiadczenie, nie powinieneœ uznaætego za kulminacjê medytacji.Pewnego dnia, gdy B³êkitna Per³apozostanie nieruchoma przez d³u¿szy czas, powiêkszy siê ona wnieskoñczonoœæ, a jej œwiat³o wype³ni wszechœwiat.Wtedy znajwy¿szym zdumieniem zobaczysz, ¿e ca³y œwiat œwieci i iskrzy siêtym b³êkitnym œwiat³em.Zdasz sobie sprawê, ¿e ty sam jesteœ tymœwiat³em i twoje poczucie ma³oœci zniknie.Stopnieje twoje poczucieograniczenia i zdasz sobie sprawê z w³asnego ogromu i z w³asnejchwa³y.Pogr¹¿ony w upojeniu boskoœci, bêdziesz czu³ jedynieszczêœliwoœæ i jednoœæ.Kiedy Mansur Mastana osi¹gn¹³ ten stantranscedentalnej jednoœci, powiedzia³: "To miejsce jest gospod¹ dlaupojonych ekstaz¹.To jest cel medytacji, to jest dom Boga".Jest tokraina wiecznej szczêœliwoœci, gdzie nie ma bólu, smutku ani œmierci.Kiedy ju¿ doœwiadczysz tego stanu, twoje pojmowanie zmieni siêca³kowicie.Tak, jak w swoim obecnym stanie wierzysz, ¿e jesteœcia³em, kiedy znajdziesz siê na sta³e w najwy¿szym stanie, bêdzieszwiedzia³, ¿e jesteœ Bogiem.Bêdziesz wiedzia³, ¿e tak, jak falepodnosz¹ siê i opadaj¹ w oceanie, ca³y kosmos powstaje i zanika wJaŸni.Wtedy nie bêdziesz ju¿ musia³ zamykaæ oczu, ¿eby medytowaæ,poniewa¿ gdziekolwiek siê znajdziesz i cokolwiek bêdziesz robi³,doœwiadczaæ bêdziesz JaŸni.Bêdziesz dostrzega³ tê sam¹ JaŸñ wka¿dej cz¹steczce œwiata i czy to jedz¹c czy pij¹c, daj¹c coœ czybior¹c, przychodz¹c czy odchodz¹c, samotny czy wœród t³umu ludzi,pozostaniesz zanurzony w tej JaŸni.Stan ten znany jest jako naturalnesamadhi i jest to najwy¿szy poziom doskona³oœci.Kiedy cz³owiekznajduje siê w tym stanie, ¿yje w Bogu i porusza siê w Bogu.Cokolwiek robi, jest to oddawaniem czci Bogu.Jego ca³a istotazanurzona jest w Bogu, jego ekstaza wewnêtrzna pozostajeniezmienna w szczêœciu i w smutku, kiedy go chwal¹ czy obwiniaj¹,w zdrowiu i w chorobie.Taka istota zwana jest d¿iwanmukta - ktoœ,kto jest wyzwolony pozostaj¹c w ciele.Kiedy osi¹gniesz ten stan,wype³nisz cel swojej medytacji i cel swojego ¿ycia.GDZIE I KIEDY MEDYTOWAÆWydziel miejsce na medytacjê - pokój, albo k¹t i oczyœæ je, œpiewaj¹cmantrê.Postaraj siê, aby nie zdarzy³o siê nic, co mog³oby zak³Ã³ciæatmosferê tego miejsca.W miejscu gdzie regularnie medytujeszzgromadz¹ siê wibracje medytacji i po pewnym czasie bêdziesz móg³tam bardzo ³atwo medytowaæ.Z tego samego powodu powinieneœprzeznaczyæ specjalne odzienie i matê do medytacji.Nie pierz ichzbyt czêsto, poniewa¿ zgromadzi siê w nich Siakti, która u³atwi cimedytacjê.Je¿eli to mo¿liwe, medytuj codziennie o tej samej porze.Najlepsze s¹wczesne godziny poranne, miêdzy trzeci¹ a szóst¹, ale mo¿eszmedytowaæ o ka¿dej porze, jaka ci odpowiada.Je¿eli przyzwyczaiszsiê do medytowania o okreœlonej godzinie, twoje cia³o rozwinie wsobie nawyk medytacji.Je¿eli nie masz mo¿liwoœci medytowania o¿adnej innej porze, mo¿esz medytowaæ wieczorem przed zaœniêciem,le¿¹c w ³Ã³¿ku.Je¿eli wpadniesz wtedy w medytacjê, twoja medytacjabêdzie trwa³a przez ca³¹ noc [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.