Index 2.17. Timery oraz przetwarzanie w jałowym czasie aplikacji (2) George Orwell Folwark zwierzęcy (17) w obronie wiary 17.phtml rok 2027 17 19 (2) rozdzial 17 (56) start (17) 36 (17) 03 (17) 301 17 (2) www nie com pl 1 |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] .Jak i kompleksów.(Wydaje siê, ¿e kahuni u¿ywali dla okreœlenia obu tych czynników Jednakowych symboli, poniewa¿ oba bez w¹tpienia wywo³uj¹ u pacjentów takie same symptomy).Rajski ogród symbolizowa³ idealny i normalny stan ¿ycia, w którym œcie¿ka wolna jest od blokad, zaliczanych przez Hunê do “grzechów".S³owem oznaczaj¹cym ogród jest kihapai.Jego tajemne znaczenie wy³ania siê z nastêpuj¹cych s³Ã³wek rdzennych:(1) ki: “tryskaæ wod¹"; (Jest to symbol wys³ania silnego ³adunku many wzd³u¿ ³¹cz¹cego sznura aka do Wy¿szego Ja.Jednak jest to mo¿liwe tylko wtedy, gdy cz³owiek znajduje siê w swoim normalnym stanie, a wiêc kiedy jego œcie¿ka nie jest blokowana przez.grzechy").(2) pani: “byæ zwi¹zanym; wystêpowaæ w gronach"; (Symbolicznie s¹ to grona kszta³tów myœlowych lub wizualizowane obrazy upragnionych rzeczy.W modlitwie Huny grona kszta³tów myœlowych przesy³ane s¹ razem z man¹ wzd³u¿ widmowego sznura do Wy¿szego Ja).(3) ho:.ciê¿ko oddychaæ"; (W symbolice jest to nagromadzenie szczególnie du¿ego ³adunku many, czemu towarzyszy g³êbokie oddychanie).(4) po³¹czone rdzenie hapai oznaczaj¹ “wznosiæ ku górze" (jest to symbol wysy³ania, wznoszenia ku Wy¿szemu Ja gron kszta³tów myœlowych).Dalej historia z Ksiêgi Rodzaju mówi o tym, ¿e Bóg, po wypêdzeniu Adama i Ewy z rajskiego ogrodu, umieœci³ w jego wschodniej stronie cherubinów z p³on¹cymi mieczami, aby strzegli drogi do drzewa ¿ycia.S³owem okreœlaj¹cym miecz jest pahi.Rdzenie pa oraz hi oznaczaj¹ “wyschn¹æ" lub “coœ oczyœciæ".Tak wiêc tajemny sens tego s³owa wskazuje, ¿e symbolizowany przez rajski ogród idealny stan chroniony jest przez Wy¿sze Ja, aby nie wtargnê³y do niego z³e duchy.W zwi¹zku z tym bêd¹ one wstrzymywane przed wywieraniem wp³ywu na ¿yj¹cych ludzi; “wyschn¹", a wiêc nie pozwoli im siê na pobieranie many.W “oczyszczaniu" le¿y równie¿ znaczenie “odp³ywaæ, œciekaæ, up³ywaæ".Terminy te podkreœlaj¹ pierwsze g³Ã³wne znaczenie, poniewa¿ mana, symbolizowana jako ciecz, zostaje odci¹gniêta z istot duchowych, jeœli w jakikolwiek sposób wesz³y one w jej posiadanie (jak na przyk³ad w przypadku opêtania ofiary).Zadaniem Wy¿szego Ja jest wypêdzanie zaborczych istot duchowych, os³abianie ich i unieszkodliwianie.“Droga do drzewa ¿ycia", której nale¿y strzec, to widmowy sznur, który musi pozostawaæ wolny od blokad.Od kahunów dowiadujemy siê wielkiej prawdy, ¿e je¿eli umieraj¹c nie pozbêdziemy siê kompleksów, zabierzemy je ze sob¹ na tamten œwiat.Obci¹¿aj¹ nas one jak m³yñskie kamienie, przeszkadzaj¹ w jasnym rozumowaniu i kroczeniu dalej w normalny sposób po wyznaczonej drodze ewolucji ku ostatecznej doskona³oœci.Fiksacje i nie pokonane z³o ludzkiej natury wi¹¿¹ cz³owieka ze œwiatem ziemskim i mog¹ prowadziæ do tego, i¿ po œmierci sam stanie siê “z¿eraj¹cym lub wyniszczaj¹cym duchem towarzysz¹cym".Wiele rytua³Ã³w w Koœciele katolickim pochodzi z samej nauki Huny b¹dŸ ze Ÿróde³, z których wyp³ywaj¹ jej idee i wiara, nawet Je¿eli znaczenie tych rytua³Ã³w w wielkiej czêœci zosta³o zapomniane.Jednym z nich jest ostatnie namaszczenie; katolicy stosuj¹ je z zamiarem udzielenia umieraj¹cemu ostatecznego oczyszczenia.Rytua³y spowiedzi i rozgrzeszenia powinny – poprawnie rozumiane i zastosowane – uwolniæ œcie¿kê danego osobnika podczas jego ¿ycia od fiksacji (l w takim stanie utrzymywaæ) oraz przy koñcu ¿ycia ziemskiego uwolniæ ducha cz³owieka i pozwoliæ mu, aby zdrowy i swobodny przekroczy³ bramê œmierci.Koœció³ zna równie¿ rytua³ egzorcyzmu, wypêdzania “z¿eraj¹cego towarzysza"; przy czym we wszystkich przypadkach u¿ywana jest “woda œwiêcona".Jednak Ju¿ dzisiaj nie pamiêta siê, ¿e obrzêd ten symbolizuje ¿¹danie oczyszczenia wy¿sz¹ man¹ i ¿e Wy¿sze Ja tylko wtedy mo¿e wykonaæ swoj¹ pracê, jeœli wyœle mu siê wystarczaj¹c¹ dawkê ni¿szej many.W Tybecie od stuleci Istnieje spisany rytua³, który czêsto nazywany Jest “Tybetañsk¹ ksiêg¹ œmierci", dla odró¿nienia go od lepiej znanej “Egipskiej ksiêgi œmierci".Oba te zapisy mia³y pomóc umieraj¹cemu w poprawnym przejœciu ze stanu ¿ycia do œmierci.W Tybecie kap³ani praktykowali czytanie umieraj¹cemu rytualnych wskazówek.Odczyt ten kontynuowano równie¿ jakiœ czas po œmierci, gdy¿ panowa³o przekonanie, ¿e zmar³y mo¿e jeszcze s³yszeæ i wskazówki mog¹ mu byæ przydatne przy wkraczaniu w “Bardo", tj.¿ycie po œmierci.Oba te rytua³y podkreœlaj¹ wielkie znaczenie poprawnie prze¿ytego ¿ycia na ziemi.Stan po œmierci widziany by³ Jako kontynuacja ¿ycia i dominuj¹cych w nim sk³onnoœci.Gdy sk³onnoœci te nie s¹ dobre, wtedy po drugiej stronie szybko mog¹ pojawiæ siê trudnoœci, poniewa¿ czyhaj¹ tam szkodliwe istoty duchowe, uwiêzione na niskim poziomie tamtego œwiata i maj¹ce wrogie zamiary.Je¿eli religia w ogóle zawiera prawdê, nale¿y przyj¹æ, ¿e stan po œmierci w du¿ym stopniu zale¿y od moralnych postêpów podczas ¿ycia na ziemi.Dziêki stuletniej pracy badawczej nad psychik¹ ludzk¹ i dziêki wielu dowodom na istnienie ¿ycia cz³owieka po œmierci, opêtañ i “wyniszczaj¹cych towarzyszy" nie musimy uwa¿aæ tych wierzeñ za fantazjê.Nowoczesna psychologia na nowo odkry³a fiksacje i kompleksy.Zastraszaj¹ce rozprzestrzenianie siê chorób psychicznych i niew³aœciwe leczenie, któremu poddaje siê pacjentów w wiêkszoœci zak³adów dla psychicznie chorych, stwarzaj¹ koniecznoœæ niezw³ocznego przeprowadzenia badañ w celu stwierdzenia obecnoœci zaborczych istot duchowych.Psychiatria dowiod³a, ¿e niektórym ludziom mo¿na przywróciæ zdrowie przez usuniêcie ich kompleksów.Dlaczego nie mielibyœmy posun¹æ siê dalej i rozszerzyæ naszych badañ równie¿ na takich pacjentów, którzy wed³ug wszelkiego prawdopodobieñstwa opêtani s¹ przez obce duchy? [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||