Index rozdzial 22 (12) 22 (305) rozdzial 22 (4) 22 (362) 22 (109) 22 (113) 22 (116) 22 (198) tip5 (22) 22 (354) |
[ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] .5).Zwróæ uwagê, ¿e w przezroczystych miejscach bitmapy widaæ zarówno panel na pasku stanu, jak i t³o samego pulpitu.Ograniczenie obszaru klikniêciaAby mieæ pewnoœæ, ¿e uczeñ rozpozna element wskazywany na ekranie, musisz ograniczyæ obszar, w którym dwukrotne klikniêcie bêdzie uznawane za poprawne.Nie jest tu konieczna du¿a precyzja, wiêc dozwolony obszar bêdzie obejmowa³ obszar ca³ej wyœwietlonej bitmapy.Funkcja obs³ugi dla dwukrotnego klikniêcia lewym przyciskiem myszy mo¿e wygl¹daæ nastêpuj¹co:void ModalArea::OnLButtonDblClk(UINT nFlags, CPoint point) {// TODO: Add your message handler code here and/or cali defaultCWnd::OnLButtonDblClk(nFlags, point);if (( point.x > pointTarget.x) &&( point.x < (pointTarget.x + 2*pointRange.x)) &&( point.y > pointTarget.y) &&( point.y < (pointTarget.y + 2*pointRange.y)) )OnClose();}PodsumowanieW tym momencie znasz ju¿ techniki umo¿liwiaj¹ce osi¹gniêcie paru ca³kiem ciekawych efektów.Wiesz ju¿, jak wyœwietlaæ przezroczyste bitmapy, potrafisz tak¿e tworzyæ modalne okna klasy CFrameWnd oraz cwnd.Masz œwiadomoœæ, na czym naprawdê polega modalnoœæ okna.Oprócz tego, zdoby³eœ pewne doœwiadczenie w pos³ugiwaniu siê jedn¹ z wa¿niejszych funkcji Windows, BitBlt ().W tym rozdziale zebraliœmy kilka technik z ró¿nych dziedzin programowania Windows, maj¹c na celu uzmys³owienie Ci, jak wiele mo¿na osi¹gn¹æ, korzystaj¹c z g³êbszej wiedzy na temat dzia³ania tego systemu.Wszystko, co musisz zrobiæ, to „otworzyæ maskê" i samemu zajrzeæ do œrodka [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ] |
||||
Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||