Index
[ebook pl.SMP] (psychologia) cialdini raobert wywieranie wpływu na ludzi teoria i pra
Ebooks Pl Ksiazka Serwisowa Daewoo Espero Tom 2
Ebooks Pl Ksiazka Serwisowa Daewoo Espero Tom 1
Colour ls.pl 5
Colour ls.pl
abc (75)
www nie com pl 1
rozdzial 04 (24)
start (17)
Parsons Tony Mezczyzna i chlopiec
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bydgoszczanin.xlx.pl

  • [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
    .2.2.W wypadku przebudowy albo remontu skrzy¿owania, a tak¿e na drodze na tereniezabudowy z ruchem uspokojonym skos za³amania krawêdzi jezdni mo¿e byæ zwiêkszonydo wartoœci podanych w nawiasach w ust.1 w tabeli.§ 65.1.Pasy ruchu na skanalizowanym wlocie skrzy¿owania dróg powinny mieæszerokoœæ tak¹, jak przed skrzy¿owaniem, a w wyj¹tkowych wypadkach szerokoœæka¿dego z nich mo¿e byæ pomniejszona:1) nie wiêcej ni¿ o 0,25 m - je¿eli jest to grupa pasów dla pojazdów jad¹cych nawprost,2) nie wiêcej ni¿ o 0,50 m - je¿eli jest to grupa pasów dla pojazdówskrêcaj¹cych w lewo lub w prawo.2.Na skrzy¿owaniu skanalizowanym o jednym pasie ruchu na wprost na drodze zpierwszeñstwem przejazdu pas ten powinien mieæ szerokoœæ:1) od 4,50 m do 5,00 m - je¿eli jest ograniczony z obu stron krawê¿nikami,2) od 4,00 m do 4,50 m - je¿eli jest ograniczony z jednej strony krawê¿nikami,3) tak¹ jak pas ruchu - je¿eli z obu stron nie jest ograniczony krawê¿nikami,4) tak¹ jak pas ruchu - je¿eli w strefie uspokojonego ruchu jest ograniczonykrawê¿nikami (z jednej lub z obu stron) na d³ugoœci mniejszej ni¿ 20 m.3.Je¿eli wystêpuje jeden pas ruchu na wprost na podporz¹dkowanym wlocie drogi,powinien on mieæ szerokoœæ:1) od 4,00 m do 4,50 m - je¿eli jest ograniczony z jednej lub z obu stronkrawê¿nikami,2) tak¹ jak pas ruchu - je¿eli z obu stron nie jest ograniczony krawê¿nikami,3) tak¹ jak pas ruchu - je¿eli w strefie uspokojonego ruchu jest ograniczonykrawê¿nikami z jednej lub z obu stron na d³ugoœci mniejszej ni¿ 20 m.4.Warunki okreœlone w ust.2 i 3 nie dotycz¹ wlotów na skrzy¿owaniu typu minilub ma³e rondo, o których mowa w § 75.§ 66.1.Dodatkowy pas dla pojazdów skrêcaj¹cych w lewo na skrzy¿owaniu powinienbyæ stosowany na:1) wlocie drogi klasy S,2) wlocie ulicy klasy GP.2.Dodatkowy pas mo¿e byæ tak¿e stosowany na wlotach pozosta³ych dróg klasy GPoraz dróg klasy G i Z, je¿eli s¹ one dwujezdniowe lub wynika to z warunkóworganizacji i bezpieczeñstwa ruchu.3.Dodatkowy pas dla pojazdów skrêcaj¹cych w lewo powinien mieæ:1) odcinek zmiany pasa ruchu o d³ugoœci nie mniejszej ni¿ okreœlony w tabeli:Prêdkoœæ miarodajna drogi*) (km/h)≤5060708090100D³ugoœæ odcinka zmiany pasa ruchu (m)152030405055*) W wypadku drogi klasy Z jest to prêdkoœæ projektowa.2) odcinek zwalniania o d³ugoœci nie mniejszej ni¿ okreœlony w tabeli:Pochylenie pod³u¿ne wlotu (%)D³ugoœæ odcinka zwalniania (m) przy prêdkoœcimiarodajnej*) (km/h)≤5060708090100-630406080105140-42535557090120-220304560801050152540507095210203545608541015304055756101525355065*) W wypadku drogi klasy Z jest to prêdkoœæ projektowa.3) odcinek akumulacji o d³ugoœci obliczonej na podstawie miarodajnego natê¿eniaruchu pojazdów skrêcaj¹cych w lewo, które musz¹ siê zatrzymaæ, ¿eby umo¿liwiæprzejazd pojazdom z pierwszeñstwem przejazdu; d³ugoœæ odcinka akumulacji niepowinna byæ mniejsza ni¿ 20 m.4.Przy przebudowie albo remoncie skrzy¿owania dopuszcza siê zmniejszenied³ugoœci odcinka zmiany pasa ruchu, o którym mowa w ust.3 pkt 1, do 20 m.§ 67.1.Dodatkowy pas dla pojazdów skrêcaj¹cych w prawo na skrzy¿owaniupowinien byæ stosowany na:1) wlocie drogi klasy S,2) wlocie dwujezdniowej ulicy klasy GP,3) wlocie drogi klasy GP lub G poza terenem zabudowy o prêdkoœci miarodajnejwiêkszej ni¿ 90 km/h.2.Dodatkowy pas dla pojazdów skrêcaj¹cych w prawo mo¿e byæ tak¿e stosowany nawlotach dróg klasy GP i G innych ni¿ wymienione w ust.1 oraz dróg klasy Z,je¿eli wynika to z warunków organizacji i bezpieczeñstwa ruchu.3.Dodatkowy pas dla pojazdów skrêcaj¹cych w prawo, z zastrze¿eniem ust.5,powinien mieæ:1) odcinek zmiany pasa ruchu o d³ugoœci okreœlonej w § 66 ust.3 pkt 1,2) odcinek zwalniania o d³ugoœci nie mniejszej ni¿ okreœlona w tabeli:Prêdkoœæ miarodajna drogi1) (km/h)Pochylenie pod³u¿ne wlotu (%)D³ugoœæodcinka zwalniania (m) przy promieniu ³uku skrêtu w prawo2) (m)≤1011-1516-2021-30>3060-43530252010-23025201510025201510102201510--4151010--80-47065605550-26055504540050504540352454540353044040353025100-412011511010595-21051009590850959085807528580757065475706565601) W wypadku drogi klasy Z jest to prêdkoœæ projektowa.2) Je¿eli na wlocie jest wyznaczone przejœcie dla pieszych lub skrzy¿owanie jestwyposa¿one w sygnalizacjê œwietln¹, to nale¿y przyj¹æ d³ugoœæ odcinka zwalnianiajak dla promienia ³uku równego 10 m [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aceton.keep.pl
  • 
    Wszelkie Prawa Zastrzeżone! Kawa była słaba i bez smaku. Nie miała treści, a jedynie formę. Design by SZABLONY.maniak.pl.